MÜŞTERİ VE PAZAR ARAŞTIRMALARI
Pazarlama faaliyetlerinin temeli stratejik yaklaşıma dayanmaktadır. Şirketlerin, markaların ve hatta ürünlerin uzun vadeli gideceği yolun, daha yola çıkarken belirlenmesi, herkes için en doğru ve en kolay yaklaşımdır.
Biz de danışmanlık verdiğimiz tüm firmalara, kısa, orta ve uzun vadeli stratejik planlar yaparak, gelişmeleri düzenli olarak takip ederek ve yaptıklarımızın tamamını ölçümleyerek hizmet etmeyi uygun görüyoruz.
İşe başlarken hangi noktada olunduğunun bir Pazar araştırması ile belirlenmesi hem yapılan işin verimliliğinin ölçülmesinde hem de stratejik plan hazırlanırken objektif davranılmasında büyük önem taşımaktadır. Zaman zaman şirketlerin içinde yaşanan işletme körlüğü, danışmanlarımızın yanlış yönlendirilmesine sebebiyet vermektedir.
Bu sebeplerle, danışmanlık verdiğimiz tüm firmalarda Pazar araştırması yapılmasını öneriyoruz. Bu araştırmanın yapılması aşamasında, araştırma alanında tecrübeli danışmanlarımız, soru formunun hazırlanmasından, hedef kitlenin belirlenmesine, araştırılacak konuların belirlenmesinden sonuç raporunum kapsamına kadar pek çok alanda destek oluyor.
Araştırma alanında hizmet veren tüm firmalar ile ilişkinin kurulması, teklif toplanması, yöntem ve örneklem belirlenmesi gibi tüm konularda, uzmanlarımız aracılığıyla tüm bilgi, beceri ve tecrübemizi firmanızın hizmetine sunuyoruz.