PAZARLAMANIN "P"LERİ
Geleneksel olarak pazarlama tanımı yapılırken kullanılan “4P”, günümüzde hızla gelişen rekabet ve artan ihtiyaçlar nedeniyle iyice yetersiz hale gelmiş ve her gün yeni bir “P”nin eklenmesini mecbur hale getirmiştir.
Günümüzde artık sadece doğru ürün, doğru fiyat, uygun dağıtım kanalları ve etkin tanıtım faaliyetleri markanın uzun vadeli varlığına ve sürdürülebilir karlılığa yetmiyor, tüm bunların yanında birçok başka bileşen de başarıyı etkiliyor.
İşte bu nedenle, hem geleneksel “P”ler hem de her gün yeniden eklenenlerin bir harmanının yapılması, şirketler için en önemli öncelik haline gelmektedir. Ancak, hem iş sonuçlarına ulaşmak için harcanan güç, hem de gelişmeleri takip etmek, şirket çalışanları için oldukça maliyetli ve zaman açısından külfetli olmaktadır.
Uzman danışman kadromuz, çeşitli sektörlerdeki deneyimlerinden yola çıkarak, gelişen dünyayı takip etmekte, şirket hedeflerine ulaşmak için gerekli planlamayı en etkin ve en hızlı şekilde belirlemektedir.
Şirketinizin ve/veya markanızın pazarlamanın hangi “P”sine daha çok ihtiyaç duyduğu ve bu ihtiyacı gidermek için nasıl bir planlama gerektiği konusunda tüm uzmanlığımızı, bilgi, beceri ve tecrübemizi sizinle paylaşıyor, ortak çözümler yaratıyoruz.